Sasta

Idag när jag skulle gå till bussen för att åka till Sasta märkte jag att de var kö så långt jag kunde se och att alla bilarna var avstängda typ.. så jag insåg att de bara var att gå, för något måste ha hänt, så jag ringde till Sasta och sa att jag kom så fort som möjligt, för de var stopp i trafiken så jag var tvungen att gå. När jag hade gått en bit såg jag att det var en trafikolycka..När jag väl kom fram gjorde jag tre grönsakslådor till häslotallriken och fixade kycklingspett. Sen började jag förbereda till morgondagens dagens så jag kryddade köttfärs och rullade biffar, gjorde en kall honungssås och skar rotfrukter. Sen har jag serverat mat. Olyckan Sastas pyttipanna med ägghack, som vi hade som dagens idag Häslotallriken med kycklingspett och grönsakslådan Recept på grönsakslådan Några av köttfärsbiffarna till morgondagens dagensRotfrukter och potatis till morgondagens dagens

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback