Hotell Kung Gösta

Fredagens Meny: Fläskfile med rotfrukter eller stekt spätta
Måndagens Meny: Vildskavsgryta med ris eller panerad fisk med dillmajonäs och potatis
Tisdagens Meny: Festgratäng eller fläskfile med potatis och gräddsås

Förlåt, har varit dålig på att uppdatera från praktiken. Idag har jag iaf stekt köttfärs och skivat potatisen till festgratängen som bestod av köttfärs med krossadetomater, skinka, champinjoner, purjolök, potatis, grädde och ost, riktigt god faktiskt! Sen skar jag upp fläskfile och så såg man till att det fanns mat ute på buffen hela tiden, men det blev ganska lugnt så vi började städa en massa inför vasaloppet, sen igår fick jag tiderna som jag ska jobba under vasaloppet, och så fick jag veta att jag ska ta ansvar över förrätterna och desserterna då.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback