Första dagen på Hotell Kung Gösta

Idag jobbade jag mellan 9.00-15.00 men resten av tiden kommer jag jobba mellan 8.00-15.00.
För att vara första dagen kändes det riktigt bra, jag kom snabbt in i arbetet och kände mig välkommen. Idag hade dem raggmunk med fläsk och rårörda lingon och korvstroganoff med ris på menyn, så jag fick börja med att skära korv och steka den, sedan började jag förbereda lite grönsaker till morgondagen salladsbord sen stog jag och stekte raggmunkar ett bra tag, sen när klockan blev två tog vi in all mat och tog han om den sen städade vi köket och jag slutade. Så det var en bra dag för jag gjorde något hela tiden och behövde inte stå i disken någonting.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback