Fjärde och femte dagen

Glömde helt bort att skriva igår för jag jobbade kväll sen när jag kom hem gick jag nästan och la mig direkt. Så igår jobbade jag mellan 11.30 och 20.00. Var riktigt mysigt att vara med om en kväll, mycket tända ljus och en brasa tänd, plus mycket trevligt folk! 
Idag jobbade jag mellan 9.30 till 16.00, men var ganska lugnt faktiskt, jag trodde de skulle vara mycket folk en fredag men det är nog så olika, men de får nog däremot mycket att göra ikväll. Så jag och Åsa som varit där de flesta dagarna satte oss och pratade lite om veckan och fyllde i alla papper, riktigt trevligt! Jag sa att det varit en riktigt bra vecka, och bra att lära sig att vara i serveringen mer och mer för då vänjer man av sin blyghet, och att det enda negativa var att det varit olika personal nästan varje dag på grund utav att jätte många varit sjuka. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback