Andra dagen på praktiken

Idag kändes det mycket bättre än igår som tur är! Idag fick jag först dammsuga, sen under lunchen gjorde jag allt möjligt, serverade mat, tog beställningar, dukade upp, plockade undan, putsade bestick och höll koll på grönsakbuffen. Sen började jag med att torka hyllorna bakom baren som tog lite tid (kan lägga upp bild sen så förstår ni nog varför) och så fick jag skriva två tavlor där det står dagens meny på, för de tyckte jag hade mycket bättre handstil än dem. 
Lite tråkigt att det blev bara servering men samtidigt är det en bra träning eftersom jag snart ska jobba på strand kök och bar och just servera! Men hoppas jag får vara i köket på hotell kung gösta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback