Siggesta gård

Idag startade jag med att fixa salladsbuffen som varje dag hittills. Sedan har jag skurit ansjovis, revbensspjäll och kött, och gjort en kaprissås till morgondagens dagens. Sen har jag hjälpt till med att lägga upp dagens och hjälpt dom i Delin där dom säljer massa olika produkter som dom delvis gör själva att paketera müsli.

Siggesta gård består av restaurangen, delin, godis butik, minigolf, fotbollsgolf, klätterbana, små djur, konferanshus, cafe och en massa annat!

Alexander och Ulrik från kniven mot strupen jobbar även där.

Mina tider:
mån, tis, ons 8.30-15.50
torsdag 11.00- 19.00 eller 20.00 för jag ska vara med på julbordet.
fredag förmodligen 8.30-15.50

Skriver menyn på alla dagens vi haft och ska ha denna vecka i morgon :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback