Fryksås

Min blogg har krånglat därför jag ej kunnat skriva nå!Fredag: 11.00-22.30Lördag: 10.30-22.30Söndag: 10.30-19.30 I fredags hade vi ett julbord så de var mycket att lägga upp, så jag skalade ägg och gjorde äggfat, bakade kladdkaka, fixade och dekorerade en del desserter. I lördags hade vi två sittningar efter varandra med julbord, då var de mycket lägga och fylla på osv. Bakade även då kladdkaka och blandade ris al a malta och en massa mer.I söndas var det en lugnare dag men vi hade däremot många lunch mellan 11.00 och 15.00. Sen förberedde vi grejer. Igår onsdag jobbade jag mellan 11.00 till 21.00. Vi hade några lunch för de var några som hade konferans där sen på kvällen hade vi 4 st jultallrik där av en var veg (inte heller fisk och skaldjur). Så vi fixade med de sen la vi in sillar, bakade kladdkaka, griljerade julskinka och fixade med personalmat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback