Sasta

Skrev inget igår på grund av att jag inte gjorde så mycket mer än att rulla köttfärsbiffar och göra en senapsvinegrät, sen så diskade jag mest och serverade. Men idag har jag däremot gjort fler saker, så som: lagt ihop lasagne, marinerat kyckling, gjort kycklingspett, chokladbollar, hommus, coleslaw, skärt grönsaker till en soppa och hjälpt Lena lite med att dekorera en smörgåstårta. Och i morgon ska jag förmodligen göra en sån där vegetarisk lasagne som vi gjorde i skolan förut, för jag började prata om att vi gjort de i skolan och de tyckte de lät gott! Men snart är veckan slut, och det är tråkigt när man precis börjat lära känna alla bättre och vet vart saker ska vara osv, men det är väl så, hade ändå inte velat vara ifrån killen längre! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback