Tisdag

Idag har det vart helt underbart väder! :D efter skolan åkte jag hem till Mickis, och vi låg och solade i flera timmar och snackade en massa skit, och fick världens fulaste bränna vid brösten x) sen åkte vi med Emil, Fredrik, Fredrik och Niklas ner på stranden där jag, Mickis och Fredrik tog första doppet! Grymt jävla kallt men vafan! :D Sen det mindre bra med dagen är väl att ett flygplan störtat ner på en tomt strax ovanför mig i byn, och mannen hade omkommit och allt, menmen är väl sånt som kan hända tyvärr, fast det kändes konstigt när jag fick veta och se de "/ Men nu ska jag lägga mig och göra läxa sen blire sängen, så puss och godnatt! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback