Torsdag

Förlåt för att jag har vart dålig på att skriva, men det beror på att jag har haft mycket att göra och inta alls haft någon lust på grund av en del saker, men nu ska jag försöka förbättra mig!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha vart på sandön med Mickis och alla de andra, vi grillade lite och hade trevligt, sen vart de att åka ring efter båten! Ville inte först med de övertalade mig, och det ångrar jag inte var grymt kul förutom när jag flög av x) sen har man ju fått en del blåmärken menmen det ska väl synas vad man gjort ;) Men nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar upp till kyrkan i morgon och sedan kolla på när min kusin tar studenten! Tänk att de är sommarlov nu, fyfan vad skönt! :D Puss och godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback