Måndag

Idag när jag vaknade var klockan nästan tjugo i nie och jag började nie, så var bara att skynda sig upp och sätta på sig kläder och gå till skolan -.- men som tur var hade vi kort dag och de spelade inte så stor roll hur man såg ut för vi var bara ute i regnet och grillade x) Sen hämtade mamma mig så åkte vi och handlade lite presenter till folk, bland annat till pappa som fyller år i morgon, grattis i förskott till honom! :D Sen bakade jag lite som jag ska bjuda klassen på i morgon för vi skulle fika då. Men nu ska jag sätta mig och skicka lite mail angående sommarjobb som bara krånglar -.- Men hoppas de löser sig snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback