Måndag

Första dagen på jobbet var seg "/ för de kom nästan inga folk.
Men eftermiddan har vart intressant x) för jag var till moster en vända och när jag gick ut för att vi skulle åka hem står grannen där och filmar och skriker på mig att min morfar är en idiot och att hon skulle fan ge igen och att någon av oss var knarkare :s Men då skrek jag bara tillbaka att jag känner fan ingen knarkare men att de kanske står en där på andra sidan vägen! (alltså hon)
Saken var den att hon stod och filmade ett par bilspår som vart över lite på henns grusparkering och stod och filmade oss och sa att vi var de skyldiga idioterna som var så avundsjuka! Men vafan de hade vart en lastbil där tidigare under dagen som skulle lämna av lite möbler hos moster som råkar vart över lite på "hennes tomt" med ena däcket! Vad fan är de och bli sur över!? Hon måste ha nå stort jävla fel för hon polisanmäler allt och står och filmar grannarna nästan varje dag!! Men då har jag också blivit med på film idag då x) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback