Fredag

Precis kommit hem efter att vart med mamma och moster i Valbo hela dagen och shoppat lite kläder och grejer till rummet, riktigt trevligt  förutom att jag mått väldigt dåligt, så fort jag ätit lite så har jag fått jätte ont i magen och kallsvetningar "/ Vet inte vad de kan bero på, men om de inte blir bättre får jag ringa vårdcentralen i morgon! Men nu ska jag lägga mig och ta de lugnt och se om jag får i mig nån mat eller om de går åt helvete nu å "/ Så puss hej!
Har vart dålig på att skriva de senaste dagarna så här kommer några bilder:
Hade filmkväll och gjorde pannacotta med Mickis i onsdas.
Johanna slingade mitt hår i torsdas, vart riktigt bra men ska bli mer slingor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback