Tredje dagen på Hotell Siljan.

Vart inte att jag skrev något igår för fanns inte så mycket mer att göra då heller, så jag gick upp och hjälpte städerskan att bädda rent på några rum och dammsuga, för kändes fel att gå hem redan klockan tio. Så måndag och tisdag vart korta dagar från klockan 06.30-11.00. Men idag och resten av veckan ska jag jobba mellan 15.00-21.00. Och idag fans det betydligt mycket mer att göra, idag hjälpte jag till med allt möjligt, stekte kött, la upp mat, skärde grönsaker, gjorde en blomkålssoppa och mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Åsa Lyhed

Hej!

Hoppas du har det bra! Jag kan inte hälsa på dig igen eftersom du börjar så sent. Ha det bra, så ses vi på måndag!

Mvh, Åsa L

2012-02-10 @ 10:55:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback