Sista dagen på Helmers.

Han aldrig skriva något igår, för jag mådde inte alls bra när jag kom hem så jag gick och la mig direkt, så gör det nu istället. Igår fick jag också vara i bageriet först där jag fick hjälpa till med semlorna, men sedan fanns det inge mer som jag kunde hjälpa till med så då gick jag upp och hjälpte till där man kan beställa lunch. Där fick jag hjälpa till att skära upp lite olika grönsaker och gå ut med beställningar, och medans det fanns lite tid visade de mig hur man kan bära tallrikar på olika sätt. Och det var riktigt tråkigt att det var sista dagen för man hade precis börjat lära sig hur det mesta skulle vara, och lärt känna alla. Men jag har lämnat mitt nummer så de kan ringa om de behöver hjälp någon gång, som jag verkligen hoppas att de kommer behöva! Men jag hoppas att jag kommer får en precis lika bra vecka på hotell siljan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback