Onsdag

Idag efter skolan åkte jag med Mickis och Epidrik till Älvdalen en sväng för att hämta Fredrik, sen medans vi står å väntar på Fredrik hör man hur Mickis hund börjar "låta" eller vad man ska säga, å Mickis börjar skrika öppna dörren! Haha å precis när hunden kommer ut börjar den spy! x) Å ja som sitter å äter min macka spottar ut den fort som fan för vart en aning illa mående men sen började alla garva som fan x) Haha man kan ju undra hur Mickis kört ;) haha
Men nu ska jag ställa mig och baka till Eva, sen kommer nog Mickis! :D Men får skriva mer sen puss hej!
Bara för att jag älskar bilden, vart grymt nöjd med den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback