Fredag

Idag vaknade jag av att jag fick ett sms av sandra som undrade om vi kunde ses, så jag skyndade mig så klart upp, och började fixade mig så jag kunde dra ner på stan och möte henne! Men vart inte riktigt som planerat för hon fick en tandläkartid mitt i allt ihopa, menmen så kan de va, men jag satt verkligen och ledd med henne för jag hatar verkligen tandläkare! Men sen drog vi hem till mig och fotade lite, men det var så himla blåsigt så de får bli mer fotande i sommar! Sen åkte Sandra hem och jag var med annat folk, sen har jag städat mitt rum fram till nu x) det kan man kalla natt städning men aja inte haft tid och kommer inte ha tid i morgon heller så passade på nu när jag ändå inte var så trött, men nu ska jag försöka sova så godnatt alla läsare!

Kommentarer
Postat av: rorrsan

Vilka snyggingar !

2012-04-20 @ 10:13:01
URL: http://rronjaandersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback